Gazel bence çok erken vermek için onun yerine meyve püresi yapıp verseniz daha iyi hiç değil mi doğal şeker alır benimde sütü bıraktık süt veriyorum memlekette annem illa cici bebe aldırdı süte ekleyip veriyordu evime geldim almadım bir daha ha arada elimde bisküvi veririm yer ama sürekli çocuğa rafine şeker verip neden şişireyim ki ne bulursam ondan veriyorum en basından beri özellikle ayrı ayrı şeyler yapmadım ki zaten 10 aya kadar pek yemiyordu çoğu şeyi tükürüyordu sonra dişi çıktı çok şükür birşeyleri yemeye başladı yine hala sevmeyip tükürdüğünü şeyler oluyor mesele en baş tükürdüğü şey peynir ama zorlamıyorum sevmiyor çünkü onun yerine yumurta veriyorum