Boncuk21 Kızlar kafayı yicem lütfen yardımcı olun. Bebeğim 27 günlük. 3410 doğdu . Ödem gidince ertesi gün 3140 a indi . Şimdi 3480 çıktı . Bir ayda neredeyse hiç kilo almamış . Dr sütünü artıracak şeyler ye dedi . Sizce kilosu normal mi? Ek olarak mama vermeli miyim? Bestlak damla vs de Kullandım bir faydasını görmedim
Makaron_88 Boncuk21 doktor mama önerdiyse kullan ama demekki sütün var ama besin değeri yetersiz olabilir bak bulgur tahin yani protein ağırlıklı yiyinki sizden bebeğe sütünüzden geçsin kilo alır bence düzelir sizin beslenmeniz çok önemli
Deletedmom_49 Boncuk21 sütünü yaglandir canım. Her ay 600 Gr üstünde alması gerek. Biraz az almış ama toparlanır stres yapma❤️ protein açısından zengin beslen. Balık, et, tavuk, yumurta. Bol yeşillik. Uyku, bol su
Saresi Boncuk21 günlük 12 13 gram almış ilk zamanlar 20-30 gram alması beklenir günlük. Ek olarak emzirdikten sonra sütünüzü sağıp şırınganın iğnesini takmadan verebilirsiniz. Ben laktamax kullanmıştım çok faydasını gördüm. Ayrıca siz de güzel beslenirseniz günlük üç öğün proteinden zengin şekilde sütünüzün kalitesi de artar sütünüz de artar 🌸
Yenidoganbakimi Boncuk21 bebeğim 3380 kg doğdu hastaneden çıktığımızda 3100 kg civarıydı 1 haftada topladı doğum kilosuna döndü sonrasında kilo almadı 32 günlüğüz şuanda her meme sonrası ağlıyordu doktora götürdük kilo almamış dedi beslenmene dikkat et dedi sütüm vardı ama nedense almamıştı mama takviye ettik hala süt verdikten sonra aranıyor ağlıyor hala doyuramıyorum yağlandıramadım sütümü bir türlü 90cc mama veriyorum ben doktor önerisiyle şuanda 4290 kg çok şükür
Boncuk21 Yenidoganbakimi bende aynı durumdayım . Ne yapsam sütüm yaramadı demekki . Hangi mamadan verdiniz ?
co2041 Boncuk21 sütün nasıl? Doktor mamayı önerdi mi? Tek başına karar verme doktor ne diyorsa önemli bence
Yenidoganbakimi Boncuk21 benimde iki memeden 60cc çıkıyordu sağdığımda arttıramadım hala aynı:/ inşallah diz arttırabilirsiniz sürekli emzirin :/
co2041 Boncuk21 bol bol beslen faydalı şeyler ye sütün yağlansın, sütün çok olması değil yağlı olması bebeğe kilo aldırır. Süt kalitesi diye bir gerçek var. İnternetten araştır sütün kalitesini artıran yiyecekleri
Boncuk21 Yenidoganbakimi sürekli emiyor neredeyse . Ben çekmesem 7/24 emecek . Buda beni endişeye soktu . Demekki doymuyor yavrum 🥲