Kızlar merhaba oğlum 4 buçuk aylık 2 haftadır boynunda ve yanaklarında kızarıklar vardı alerji doktoruna götürdüm egzama dedi besin alerjisi de çıktı
Yüzü için ADVANTAN kortizonlu krem verdi tek tabaka çok az sür dedi 5 günde geçer dedi
Biraz biraz azalıyor gibi
Sizce geçer mi burada bi kaç postta gördüm kullandığı halde geçmeyen oluyormuş
Lütfen yazın lütfen…..