Deletedmom200 isa25 oğlum 5 aylıkken ikinci oğluma hamile kaldım aralarında 14 ay var biri 7 biri 6 yaşında dimi bide minnak kızım var Doğalı 7 ay olcak
biryavuzkusu Deletedmom200 benim oğlumda 6 aylık siz nasıl bakıyorsunuz o kadar çocuğa 😂 bende diyorum hazır zorluk çekerken 2. Si demi olsa sonra diyorum kafayı yerim kimse yok çünkü yardım edecek 😞
Deletedmom200 Deletedmom280 ya zorluklari var tabi ki ama güzel ve eğlenceli benim eşim vardiyalı ve yardimci olur her konuda fazla sıkıntı olmuyor 😂bide büyüdüklerinde iyi ki peşpeşe olmuş diyorsunuz bana zamanında nie peşpeşe yaptın diyenler şimdi keşke bizde senin gibi yapsaydık diyorlar
Deletedmom200 biryavuzkusu ya askiňda ikiz gibi düşünün uykusuzluk tuvalet eğitimi ek gıda serüveni aynı anda aradan çıkmış oluyor şimdi ikisi okula gidiyor ben kızımı büyütüyorum oda nasılsa 2 tane var 3. De büyüsün dedik 😂valla nasıl bakıyorum bazen kendi haline bırakıyorum hepimiz bı taraftan kop kop oluyoruz bazen hep birlikte ağlıyoruz değişik 😊😊
Deletedmom280 Deletedmom200 ya kesınlıkle 27 yandsym 30 snra bebek bakablcgme inanamıyorum o kdr sbır gucum kalmz enerjmda kızm zaten sakın Br kız ama bılemeıyrm ya
biryavuzkusu Deletedmom200 bende bazen düşünüyorum nasıl olsa uykusuzum nasıl olsa ağlıyorum daha ne kadar kötü olabilir 😂 sonra diyorum kendine gel yok daha neler 😂
biryavuzkusu yigitbebek bakmak açısında iyi sorumluluk daha az en azından 9 yaşındaki kendini kurtarmış oluyor ama rahata alışınca ikincide zorlandınız mı😂
Deletedmom200 biryavuzkusu yani aradan çıksın 😂😂sonra alosiyorsun bak ben yine zorlanıyorum keşke 3. Bebeginide hemen peşine yapsaydım sonra tımarhane kim olsaydım filan şaka bı yana her türlü zor ya 😊
yigitbebek biryavuzkusu zor olmadı ıkıncıde daha rahat oluyor ınsan hele ara uzun olunca her yenı gunde basına ne gelecegını bılıyorsun hazır beklıyorsun☺️
Deletedmom200 Deletedmom280 ewet yaş ilerledikçe hamilelikte zorlaşıyor bende ilk iki hamileligimde hiç zorlanmadim diyordum 10 tane dogururum 3. Hamileligimde 29 yasindaydim ve diğer hamirlliklerime göre daha zayif olmama rağmen çok çok zor geçti ve şimdi daha bebek filan yok diyorum tabi rabbim ne der onu bilmem
ElZu24 Deletedmom280 cesaret değil yaa kazayla hamile kaldım bide sezeryan doğumdu..herkes aldırmalısın dedi doktorlar bile..ama aldırmadım çok şükür sağlıkla geldi yavrum🥰
AzraSare isa25 Kızım 35 aylık oğlum 4 aylık olmak üzere ... kardeşini çok seviyor ama bu aralar kıskançlık tavan çok şükür zarar vermiyor
Makbuss isa25 3 kizim var ve hep aralarında 4 yaş ve büyük ve küçük ocak dogumlu ortanci Aralık az daha bekleseymis 3 de ocak dogumlu olacaktı annesi gibi 😃😃ama ideal 3 yaşında bir kardeşi olmalı yoksa çok fark olunca oyun ve ilgi alanlari farklı olabiliyor