Nihan21 bende 2 gün oldu ek gıdaya başlayalı 6 ay 6 günlüğüz
bende kaşık kullanamadım elimle veriyorum henüz çok küçük ileride alışacağını düşünüyorum yani şuan ben yediriyorum ama sofra alışkanlığı edindiğinde , mama sandaliyesi ile bizle otura otura alışacaktır 🤗