Stass Kızlar zeytinyağlı koymak istiyorum biraz buzluga ama kötü oluyo mu pişirince pirinçler falan kırılıyo iyi olmuyo diyorlar koyan var mı Nası pisrypsnzzz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Stass konuyor ama aynen pirinçler kırılıyor. Benim kızım sarma canavari resmen annem yapardı birazını buzluğa atardım istediğinde verirdim iyi kötü yerdi
AlpTalhaninannesi Stass pirinçle değil de yarmayla yaparsanız hiç bişey olmuyo taze gibi çok güzel oluyo
maras46 Stass el altında hazır olması açısından çok iyi oluyor, kırılmaması icinpisirmedenbir gün önce buzluktan çıkarıp kendince çözdürseniz buzunu
Ozanasafinannesi Stass canim benimde küçük bebeğim var i yüzden hep yalar dolaba atarim ama pirinçleri cig koy ben öyle yaparım iç harcını bol salça soğan sıvı yağ maydanoz domates ve baharat şimdi bende hazırladım soracağım