Deletedmom_61 Kızlar 53 günlük bebeğim bez sıvıyı çekiyor ishal mi değil mi bilmiyorum çok huzursuz diskilamasi her zamanki gibi bugün gozlemleyecegim tabi
Deletedmom_61 BirAlparslanAnnesi öyleyse değil her zamanki gibi bugün çok huysuzda ishal mi acaba dedim
BirAlparslanAnnesi Deletedmom_61 bildiğin su gibi olur yani öyle cıvık kaka gibi değil bilirsin yani merak etme