Eda95 komşumun oğluyla benm oğlum arasında dokuz gün var,iki ay sonra üç olacaklar..benm oğlum maşallah maşallah bülbül.insanlarla iletişimi çok iyi maşallah..ama komşumun çocuğu çok iyi konuşmuyor.hem çekingen hem iletişim sıfır.hafi benden çekiniyor diyim ama benm oğlumla da iletişim halinde değil,kendi abisiyle de.konusma anne baba su gel git,oldu,hayır demekten ibaret resmn.