Meva2206 doğumdan 1 ay sonra benimde oluştu, doktora gittim muayeneye, dedi ki kızlık zarı parçaları çıkmış. Zar doğumda patlamış. Ne olacak diye sordum. Doğumların bitince estetik operasyonla alacağız dedi. Bebeğim 4 aylık oldu, yani o şey çıkalı 3 ay oldu ve ben varlığına alıştım 🤭🤣