Deletedmom6262 Bebeğiniz kaç aylıkken çalışmaya başladınız henüz küçük bebeğim 3 aylık 6 aylıkken çalışmayı düşünüyorum en azından bebeğimin ihtiyaçlarını karşılarım zor olmazmi bebeğe annesiz
Sedagmlksz Deletedmom6262 4 aylıkken çalışmaya başladım çalışma şartlarım iyiydi saat bakımından işk başta zorlandım evet ama şuan iyiki başlamışım diyorum kendimi çok daha iyi hissettim bebeğime de o enerjimi verdiğimi düşünüyorum herşey kızımın geleceği için🌸☺️
madamkahve Deletedmom6262 3 aylıkken başladım. Şuan bebeğim 4 aylık. Çok şükür her şey yolunda. Benim çalışma saati 12 ye kadar süt izni kullanıyorum.O yüzden suanlık bir sıkıntı yaşamıyorum. Çalışmak bana çok iyi geldi. Kendimi daha enerjik ve mutlu hissediyorum. Çalışmaya başlayınca az da olsa kendime vakit ayırabiliyorum. Eve gelince sadece bebeğimle ilgileniyorum.