Yine meme de yine bu saatte uyanığızzzz tecrübeli arkadaşlar bebeğim 20 günlük sürekli meme de durmak istiyor diye post acmıştım daha önce saat 1 den beri memedeyiz aralıksız uyukluyor ayırıyorum yine uyanıyor beni emzik olarak gördüğünün farkındayım memeye alıştırayım derken kendime alıştırdım en son çare az da olsa mama veriyorum ozaman uyuyor kendim de gece gündüz bitkin düşüyorum sütüm olsun uyuyayım diye mecbur veriyorum yani misal günde 10 kere meme veriyorsam 3 kere de mama veriyorum mamadan sonra uyurken bende uyuyorum merak ettiğim bu hep böyle mi gidecek :( 40 ından sonra düzelirmiyiz yani her bebek gibi 2 saat ara ile yarım saat 40 dk emmek yeterli olacak mı :( gerçekten çok yıprandım