Bende almıştım kızım ilk doğduğunda. Çok fazla rahat değil gibiydi ya da benim kızım çok huysuzdu ondan mı durmadı bilmiyorum. Kullanabilmek için bi kaç aylık olması gerekiyor. Sonrasında alıştı uyuttuğum falan olmuştur içinde. Ama bence çocuk uslu bi çocuksa daha rahat duruyor. Mesela ablamla aynı gün doğum yaptık biz. Onun oğlu çok güzel duruyordu