Ebrualimolla Merhaba anneler. Bebeğim yrm 4 ayına basıyor ve bu 4 ay atağı beni cok korkutuyor. Forumda okuduğum şeyler geliyo hep aklıma. Bebeğim aslında çok sakin bir bebek, daha bişey başlamadı bizde. Acaba 4 ay atağı yaşamayan anneler var mı
sunbaby Ebrualimolla benim bebeğim sakin bir bebek değil gazlı hep ağlıyor kucak istiyor uyku sorunumuz var ama her zaman böyleydi değişik birşey olmadı açıkçası 5 aylık olmak üzereyiz
Ebrualimolla Seymacr hic mi huzursuzlanmadı ya ben hep tiken ustundeyim. Forumda herşeyi okumamak gerek heralde 😀
Ummahan250820 Ebrualimolla aymı dusuncedeyım 3 ay 22 gunluk kızım var 4ncu ay yaklastıkca bnı korku sarıyor suanda cok zor uyuyor huysuz acaba atakmı dıyprum atak degılsede atak donemı daha kotu gecer dıyor cok korkuyorum 😦🥺
Seymacr Ebrualimolla her çocuk bambaşka hiç öyle atak falan düşünmüyorum. Her ay 1 hafta on gün huzursuzluk oluyor, o da her ayki kazanımın heyecanı 🥰
Ebrualimolla Busrade aynı korku icindeyim. Bebeğimin cok şükür gece gündüz ayırt ediyo çok güzel bi duzenimiz var, bozulacak diye cok korkuyorum
Snowglobe Ebrualimolla bende korkmuştum burdaki yazılar yüzünden. Tabi huzursuz olduğu zamanlar da oldu. Ama biz kendimizin bile her günü tutmuyor. Bebekler huzursuz olunca atak diye etiket vurmaya gerek yok. Zaten inanmazdım böyle şeylere çok şükür Bi şey de yaşamadık.
Ebrualimolla Ummahan250820 bende işte bugün bebeğim 8 de uyandı, uyandığından max 3 saat sonra uyumaya yatar ama bugün 4 saatan sonra uykusu geldi, duzenli bir bebekti acaba atak mı başlıyor yada bütün gece uyudu ondan mı uykusu gelmedi bilmiyorum
Ebrualimolla sunbaby 2 aya kadar benimde bebeğim oyleydi ama sonra resmen bambaşka bi bebek oldu. Okadar sakin ki artık, dilimi ısırıyim
Calikusuu1 Ebrualimolla biz 4.5 aylık olduk bile. Ama aman aman diyebileceğim bir atak yaşamadık sadece gece yatması 12 veya 1 i buluyor onun dışında sıkıntımız yok gündüz de iki uyku yapıyoruz ☺️
256820 Ebrualimolla bende yaşamadım 2-3 gün huzursuzlandı o kadar ama şimdi 6. Aya geçtik dişlerden çok huzursuz
Redpepper Ben de korkuyordum başıma geldi gece uyuyan çocuk 2 saatte bir kalkıyor, gündüz zaten mız mız 4 gündür ben perişan 🙄