Herkes farklı bişey söylüyor ya ama benim anladığım kilo alımı iyiyse 4 saati geçmemek koşuluyla uyumasına izin verin diyorlar genel olarak. Uyku da beslenme kadar önemli gelişimi açısından özellikle gece uykusu. Tabi çişli bez sayısı iyiyse kilo alımı da normalse bu söylediğim. Benim oğlum 50 günlük 4 saati geçirmiyorum uyanmasa bile uykuda emip devam ediyor.