Ebrualimolla 3 aya kadar hep verdim, cokya faydasını gördüm. 22 günlük başladı gazlari, vermeye başladım 2 haftaya kadar gaz neydi unuttuk ama ondan sonra da hep verdim. Ve biogia damlayı verirken kakasını da daha kolay yapıyor
Ummahan250820 hope-full bırazda olsa rahatlıyor canım tamamen kestı dıyemem bnm bebegım kakasınıda zor yapıyordu onun ıcınde kullandm bn ınsallh sızın bebişinize ıyı gelır
Kafam Ummahan250820 ben onu kullanmaya baslıdıgımdan beri cocuk gazdan duramıyor hiç gazı olmayan cocuktu
Ummahan250820 Kafam yaa dpgrudur canım mesela bnde duphalac vermıstım bebegıme kakasını yapamadıgı ıcın asırı gaz yaptı kestım cok gaz yapıyorda snde kes her bebekte farklı etkıler gosterıyor
bayankitapkurdu Ummahan250820 biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici yani probiyotik. Onu la birlikte gaz damlası da kullanırsanız 1 ay yeterli olacaktır. Bizim 2. Ayda bitmişti gaz sıkıntımız
Manana Ummahan250820 3. Ayın sonuna kadar kullandık. 4. Ayda doktor tavsiyesiyle çok gaz sıkışmasında kimyon çayı vermeye başladık
Ummahan250820 Manana anladım canım bnde cok gaz sancısı oldugu zamanlarda kımyon suyu yada rezene verıyorum