Elifcanbaz hiçde zayıf bir bebek değil canım senin bebeğin gayetde normal zayıf olsa doktor veya hemşire zaten seni uyarır zayıf diye sen boş ver milletin dediğini yani önemli olan sağlıklı olması öyle söyleyenlere hiç gocunma cevabını ver yani kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor geçen gün haberlerde bile çıktı bu konu doktorlar bas bas barıyolar kilolu bebek iyi değildir sağlıklı değildir obezite belirtisi olabilir çocuklarınızı bebeklerinizi koruyun başkaların lafına bakmayın diye gerekiyosa cevap verip susdurucaksın onu söyleyen kişiyi yani benim kızımda 35 inci hafta 3115 gr doğdu herkes aman nekadar zayıf bir bebek diyip duruyodu en sonunda ben azarladım milleti ne beklediyodunuz dedim 35 inci haftada 3115 gr doğdu 5kg doğucaktı sizler kaçar kg doğurdunuz çocuklarınızı şimdi bu aylarında kaç kgydu lar sende söyle lafını çekinme yani uzun oldu kusura bakma