Kızlar 7 aylık bebeğim 15 gündür öksürüyor uykular haram oldu resmen çocuk öksürmekten uyuyamıyor boğulacak gibi oluyor öksürürken balgamlı öksürük bu arada sürekli burnunu temizliyorum ama geçmiyor ilaçları var içiriyorum hala bi düzelme yok bu akşam acile götürcem çocuğu hava vermelerini isticem yatırmasını da istiyorum 1 kaç gün gözetim altında olsun istiyorum serumlar falan iyi olsun istiyorum doktordan rica etsem yatırır mı acaba çocuk çok hasta. Bu arada evde denemediğim doğal yöntemler tarifler kalmadı hiç biri işe yaramadı