Bebegmveben3 Merhaba arkadaşlar bizde yeni başladık. Biogaia yi hep aynı saatinde mi veriyorsunuz her gün
Nilya88 Bebegmveben3 ayni saatte daha fayda ediyor bı de kesinlikle buz dolabiniin yumurtalık kısmında olması lazım kullandiktan sonra hemen kaldırın dolaba
papatyaannee Bebegmveben3 Ben hergün aynı saatte veriyorum ve ayrıca sab simplex ile beraber veriyorum tek başına hiçbir faydasını görmedim tek başına yeterli değil
taze1annee Doktorum aynı saatte verirsek daha faydalı olduğunu söyledi ve genellikle öğlen saatlerinde vermemizi akiam verirsek gece bağrısakları çalışacağı için rahat uyumayacağınu söylemişti🤗
Bebegmveben3 taze1annee gündüz vermek lazım dimi akşam verirsek evet gece rahatsız edebilir siz buzdolabnda mi tutuyorsunuz
Bebegmveben3 Nilya88 ama kullanım şekli öyle değil ki acilmadan buzdolabı açıldıktan sonra serin oda ısısında
oglumherseyimm Beycaamommy Bende veriyorum ama eczacimiz 2 damla sabah 2 damla gece dedi öyle kullanıyordum siz kaç damla veriyorsunuz bebeğiniz kaç aylık
Emine_gul papatyaannee biogaiga bağırsak düzenleyicidir ve bağırsak gelişimi için faydalıdır. Gaz ilacı olmadığı için sizin yaptığınız gibi ekstra gaz ilacı kullanmak gerekir
papatyaannee Bebegmveben3 zaten sab simplexi bir kere vermiyorum günde üç kere veriyorum bir dozunu biogaia ile birlikte veriyorum
Bety saresmami yumurtalık bölümüne koyun bence dün aldım eczacı eve gelene kadar sorun olmasın diye içine buz koymuş demek ki soğuk olması gerekiyor
saresmami Sabahlari uyaninca veriyorum hemen unutmiyim diye 5 damla + nurse harveys surup kullaniyorum günde mutlaka bir kere rahat kakasini ve gazini cikariyor. Heleki karninin üstüne yatirinca cok daha rahat cikariyor.
Bebegmveben3 saresmami kakasını yapıyor gazı da çıkarıyor ama çıkardığı gaz yeterli gelmiyor bizimkine sap simplex kullanıyoruz bide biz. Yinede gazdan ağlayıp duruyor
saresmami Bebegmveben3 oyy kiyamam🥺 tabikie illaki gaz kaliyor arada mizmizlandigi da oluyoe ama karninin üstüne yatirinca sakinliyor hemen iyi geliyor ☺️