Bığtımm Bığtımm.. Valla oğlum kaka yapınca şükredick hale geldim.. Makat darlığı dedi hergün sokup çıkarıyorm bujiyi 10 gün oldu ama yine sonuç yok artık vaz mı geçsem kendi haline mi bıraksam 😢😢ama 10 15 günde bir yapıyor doğduğundan beri içim acıyor üzülüyorum gerçekten anne olmak tam bir vicdan azabı 😢😢