Birde sen kalsiyum almadığın için bebeğe de geçmiyor. Bu yüzden alerji mamasına başlatmıştı doktorumuz bizi. Emzirsen bile günde 1 kaç defa mama vermen lazım demişti. Biz aptamil pregomin AS kullanıyoruz. Tadı acı, bazı bebekler yemiyormuş vanilya şurubu katıyormuşlar. Allah yardımcın olsun. 💕