zeynosunannesii ilk aylar 500gr üzerinde alsa yeterli. Daha 10 gün var eksigi tamamlar. Cisli bezi var ve huysuz degil, ben asla doymadigini düşünmem. Bir de sağlık ocağında komple soymuyorlar bebegi, o bile farklılık yaratiyor.
Biz her doktora gittiğimizde karni tok olsun dedi doktor ve bez dahil her şeyi çıkararak tartti. Ayda maksimum 650gr aldı, 6. Ayina kadar sadece anne sütüyle beslendi. 6. Ay sonunda ek gidaya gectik, hala emiyor ve oldukca saglikli. Lütfen kafanızı karıştırmayın.