Kızlar sabah makinaya çamasır attım yarım doluydu 60 derece 1000 devirde. Bu arada ilk defa 1000 devire attım iyice sıkılsın diye. Tam bitti makinadan yanık kokusu gelmeye basladı camasırlar da kokuyordu. Koronada eve servis de çağırmak istemiyorum bi daha denemeye de korkuyorum sizce az dolu oldugu için sürtünmeden kaynaklı olabilir mi koku? Ya da eşi serviste çalışan varsa yazarsa çok sevinirim 🌺