Sehrickr93 Ben normal baza almıştım daha doğmadan önce. Şu an park yatakta yatıyor benimki de 18 aylık. Ama park yatağın ölçüleri epey geniş ve yandan açılıyor. Bir süre de Montessori mantığı kullanır, sonra da direkt bazaya geçirmeyi planlıyorum. En fazla yanına korkuluk taktiririm😊