Prettymom Bebegim 1 aylık. Doğumdan önce ahşap beşik almıştı annem hediye olarak. Geceleri emzirip uyutuyorum beşiğine koyduğum zaman yarım saat geçince uyanıyor. 2 gündür kendi yatağıma alıyorum beşiğinin altındaki minderi koyuyorum üzerine de reflu yatağını koyuyorum hep onda yatiriyorum zaten emzirme sonrası kusabiliyor diye. Beşikte en fazla 1 saat uyuyan bebek benim yanımda 2-3 saat kesintisiz yatıyor. Sizce anne yanı olabilen park yataklardan alsam nasil olur? Ve önerebileceğiniz bir marka var mı? 🤔
rosesbabys Prettymom ben chicco next2me kullandım çok rahattı hem bebek hem benım ıcın tamamen yataga yapıstıgı ıcın aynı yatakta yatıyormus hissi veriyor hemde reflu yatagı oldugu ıcın kusmalarda sıkıntı yaratmıyordu☺️
Bsradskran Prettymom park yatak almama rağmen yatırınca anında uyanıyordu anne kokusu güven istiyor bebekler bence park yatağı kendi yatağıma eşitledim artık o şekilde rahat uyuyor ama ben arkamı dönüp uyuyamıyorum sol tarafım tamamen felç arkamı döndüğümde bile uyanıyor 😂
Snowglobe Prettymom yoyko nun park beşik aynı zaman da anne yanı oluyo. Çok memnunum ben. Hem ahşap beşikler uzun süreli kullanılmıyor. Park beşik 3 4 yaşa kadar kullanılıyor.
Marmadal Yoyko exclusive comfort 8 in 1 park yatak var bende, her gittiğimiz yere götürüyoruz, anne yanı olarak da kullanılıyor, tavsiye ederim.
Prettymom Bsradskran besikteyken de bebeğe dönük uyuyorum içim rahat etmiyor her an göreyim diye. Bir de ben ağız üstü yatarım herhalde cok sıkıntı yaşamam 😂😂
Marmadal Prettymom çok memnunum seyahatlerde bile yanıma alıyorum hemen katlanıyor, taşıma çantası da var 👍