gazetecianne Ben ilk defa tampon aldım kullanacağım bakalım baya iyi yorumlar vardı. Kullanan var mıdır?
Mora gazetecianne kullandım ama rahat gelmedi sık değişilmeli adet kabı kullanıyorum 3 senedir çok süper
Eylulllllll gazetecianne tamponu da mantıklı buluyorum . Ama adet kabını çok çok çevreci buluyorum , fazla takılırım böyle şeylere. Kimyasal ayak izimiz küçülsün diye yasayanlardanım .Aklımdaki o benim de 🙂
Deletedmom78654 gazetecianne denize gittiğimde adetliysem kullanıyorum. Bana göre günlük hayat için uygun değil, rahatsız ediyor beni
Mericcc gazetecianne ben kullanıyorum özellikle disaridaysam kullanırım. Yok arkama geçti bilmem ne sıkıntısı olmadan çok rahat ediyorum.
Ays0 Ok markasının small boyu vardı onu kullanıyordum hamilelik öncesi memnundum taşma vs olmuyordu. Boyu da ufak olduğu için yerleştirmeyi rahatsız edici değildi. Sonra hamilelik ve bebek derken 1 yıldır regl olmuyorum
B612 gazetecianne en az on yıldır kullanıyorum. Spor yaparken başladım ve çok memnun kaldım. Asla sızıntı olmuyor konforlu ve alerjik tahriş yapmıyor
Beycaamommy Tuagc kan zaten akıyor ki vajinanın girişine takılıyor zaten çıkarırken ne kadar çok kan emdiğini görüyorsunuz