Flower123 siz mi yardımcı olmuştunuz ya isim tanıdık geldi çünkü emzik mecbur veriyorum inatlaştım dedim saat 3 ağlama krizene girdi emzikle uyuyor ya mecbur emzik verdim çünkü çok yoruldum yani eşim ağlamasına dayanamadı ya bide krize girdi ya ağlamaya ne emdi nede biberonla mama aldı çok kötüydü o gece zor sakinleştidim mama verdim annem yanımdaydı çok inatcı bi bebek doktora yenden anlattım memeni sağ ver dedi ama sağıncada sitresten glmiyordu koyverdim artık ama uykulukn çok şükür alıyor ama uyannıkkn zıplaya zıplaya 4 dk emiyor yapcak bişey yok canım ya ağladım yani zor durum