Minikbebe Ya zaten 200₺ yi buluyor elektrik of ne yapacağız yine zam gelmiş sizler nasıl önlem alıyorsunuz ? Makine çalıştırmıyor musunuz ? Evi süpürmeyelim mi ? Tv yi kapalı tutuyorum allahtan 😆
Dedimolabilir Minikbebe su donen elektirik ureten seyler almak lazım eve nasil olsa bebeler durmuyor koyariz icine donsun dursun 😀😀😀😀😀
Bualemdeyeniyim Minikbebe sizin yine iyi 200. Bizim iki bina bin tl geliyor aşağı kat sobayla biz klimayla ısınıyoz
Minikbebe Balkupum2505 5 kw üstü harcayana (ki o bence çoğu aile oluyor ) %100 zam ne yani fatura 180-200 dü şimdi 400₺ mi gelecek 🤬
Balkupum2505 Minikbebe 100 tl gelene 150 120 gelene 180 gelecekmis istegramda paylasmislar bunu bu sekilde 😫