Doğalgaza %25 zam geldi.
Elektrik 150kwh altı %52 üzeri için %127 zam geldi.
Araç sigortalarına zam geldi.
Dolar ve Euronun düşmesiyle birlikte marketlere indirim yapın baskında bulunan devletimiz , kendi kat ve kat zam yaptı👍🏻
Benim onca insanın parasızlık çekmesi yokluk çekmesi canımı acıtıyorken , bu haksızlığa sebep olanların ve çanak tutanların vicdanı nasıl rahat? Her an Müslümanlık dilden düşmüyorken bu hak mıdır? Adalet midir?