Bugün 6 ay 2 günlük olduk .. deli gibi gözlerini oğuşruturuyor ama gece asla uykuya geçmiyor gece 3 buçuk gibi yattı yarım saat 1 saat sonra uyandı sonra kucağıma aldım pışpış yapıyordum uyuyor ama katıla katıla ağlıyordu bildiğin uykusunda çığlık çığlığa sonra uyuttum bi şekilde sabah 11 de kalktı cok az uyuyor gündüz toplam 3 saat uyuyor kısa kısa duş aldırıp masaj yapıyorum güzelce uykuya geçsin diye nafileee atak haftası deseniz son gün gösteriyor uygulama ama bebeğim sadece 2 gündür böyle .. dişlerden mi acaba ağrısı mı var nedennn bu