Nilya88 kenankaan Bu videoya dün denk geldim açıkçası bbuyuk ihtimal uyku hali vardı ondan böyleydi diğer videoyu yukleyemiyorim
kenankaan Nilya88 anladım. Bulunduğunuz şehirde hangi doktora götürdünüz? West sendromu konusunda iyi olan nöroloji doktorlarının sayısı belli, onun iÇin onlara gitmenizi tavsiye edeceğim. Her nöroloji doktoru westi ayırt edemiyor
Havvakck Nilya88 yani bence korkma Alllahın izniyle hiçbirşeyi yoktur Rabbim korusun inşallah bebeğini canım benim şifa versin 🙏🏻
Esto24 Nilya88 kaç aylık bebeğiniz benim oğlumda 2 aylıkken sıçrıyordu eeg çekindik şükür temiz çıktı ama bnm oğlum sadece uykuya dalışta yapıyodu tutunca yapmıyodu
kenankaan Nilya88 gidebilirseniz eğer, Antep’te Sedat ışıkay, Adana’da İlknur Erol west sendromu konusunda alanında uzman kişilerdir. En doğru teşhisi onlar koyar. Hangisi size yakın gelirse.
Havvakck Nilya88 canım izledim evet bebekler böyle sıçrar ama mesela kucağına alınca durur öyle olmuyomu
Nilya88 Eeg çeken kadın şikayet neydi dedi sürekli sicriyordu doktor West olabilir dedi dedim bana dedi ki ama şimdi hiç sıçramadi dedi hep olmuyor zaten
Esto24 Nilya88 benim bebeğiminde videolu eeg çekildi yarım saat o da sıçramıyodu hep bide sadece uykuda oluyodu normal zamanda olmuyodu sizinkide öyle mi video da bi kez yapmş kasılmıyodu oğlum sadece sıçrıyodu
Nilya88 Esto24 evet uykuda eeg çekilirken hiç sicramsdi zaten sırt üstü yatarken sıçrıyor yan yatarken de yok
2guzelinannesi Gizem9565 evwt aynen ben hic anlamadim birtek elleri geriye dusuyor ama oda sanki bebek kucak ister gibi popo kaldirirlarya onu yapmaya çalışıyor gibi
Miran2020 Nilya88 öncelikle geçmiş olsun benim oğlum epilepsi hastası eeg hep çekiliriz kontrol amaçlı hepte bozuk çıkar eegler genelde hep bozuk çıkar doktorumuz öyle demişti ama bir yıldır ne nöbeti var ne de kasılma hatta ilacı kesmek üzereyiz
SevgiLina_ Miran2020 merhaba benim kizimda epilepsi ilacni bulamadk 3 gune 1 nobeti oluyor uykuda oluyor genelde sizn nobetler nasildi oglnz kac yasnda