Nilya88 oğlumda west sendromu vard, geçmiş olsun öncelikle. Westin tipik selamlama nöbetleri olur, içe doğru bükülür gibi kasılır, uyku öncesi veya uykudan kalkınca olur. Nöbetler kümeler halinde peşpeşe gelir hep. Tutmaya çalışsanız da çocuğa engel olamazsınız. EEG sonucu aslında hemen görünür, niye sonraya kaldı onu anlamadım? Biz aynı gün EEG ile teşhisi almış ve tedaviye başlamıştık. İyi bir nöroloji doktoruna gidin, ben Hatay’da oğlumu götürdüm yanlış teşhis koydu, Adana’ya götürdüm doğru teşhis konuldu. Hataudakine kalsak çok kötü olacaktı. Genelde westte gelişim geriliği olur, ama nadir de olsa gelişimi etkilenmeyen çocuklar da gördüm. Nöbete rağmen normal geliiimi sürüyordu.