Merhaba kızlar benim kızım 57 günlük hic mama vermiyorum yeni doğduğunda sarılık oldu onda vermstm 2 hafta sarılığı geçince doktor kes mamayı dedi şuan sadece beni emiyor ve emerken baya curk curk sesleri yapıyor nefes nefese kalıyor ağzından çıkarınca nefes almak için süt fışkırıyor bana göre yetiyo mutlu bi bebeğim var aç olsa uyumaz mızmızlanır diye düşünüyorum ama gelen akrabalar vs görünce aaa hiç büyümemiş falan diyolar canım sıkılıyor acaba yaramıyo mu diye düşünüyorum zaten 2.800 doğdu 1 ay önce 4 kilo 30 gramdı aşıya gittiğimde tartttirıcam suan kilosunu bilmiyorum. 😊