Mrb anneler bebeğim 6 ay aşısını olduktan sonra geceleri ateslenmeye başladı ateş 🔥 normal dediler fakat ne yediyse anında kaka olarak yapıyor. İshal değildi fakat şimdide sulu bir sekilde yapmaya başladı. Aşıdan mi ? Yoksa ek gıdaya geçtik yediği birşeyden mi? Anlayamadım bu durumu yaşayan annelerimiz var mı sormak istedim.