Meltemguder Sleppy kullaniyordum 7 aya kadar hic sorun yasamadim ama artik tasiriyor. Canbebe denedim oda tasiriyor önerilerinizi alabilir miyim?
Almina06 Meltemguder sleepy kullanıyorum ama bu ay gelen paket farklıydı değişim yapmışlar bizimde sürekli tasiriyor. Elimi dışına bile sürsem çiş oluyor elim. Bende bez bakıyorum belki Molfix alırım
Almilam07 Meltemguder molfix pure&soft kullanıyorum cok memnunum 10 saat değiştirmedigim zamanları oluyor uyanınca uyumuyor diye ne sizdiriyor ne de pişik yapti şimdiye kadar
sarmaliklahana Meltemguder gooon dene canım diğer bezlere göre büyük. Geniş ve uzun. Ben 2 paket kullandım aşırı memnunum. Sleepy uygun bulunca eşim stok yaptı. Yapmasaydı gooon devam edecektim.