Ssssraa kenankaan öyle mi, çok sevindim arkadaşınızın adına. Allah tekrar yaşatmasın. Şimdi bunlarınyazanlar saçmalamış o zaman…
Barisinannesi Bazı branslarda lazer bir tedavi şekli olarak bile kullanılıyor. Ben bunları gerçekçi bulmuyorum
Ahkukulivahkukuli Ssssraa kesinlikle doğru babannem lazerre gitmisti kanser oldu ne tedavi fayda etti ne de iyileşti kadın üzerine lazerr yaptırdığı bölgeler resmen porsudu gibi bisey oldu kemo alırken ben direkt buna baglamistim hatta
Ssssraa Ahkukulivahkukuli ya çok üzüldüm. Kaç yaşındaydı ki sorması ayıptır? Doktorlar hiç bununla alakası olabileceğini söyledi mi?
Nrnfth Ssssraa Böyle seyleri bende okudum ama 4yil oldu ben yaptirali hicbi faydasini gormedim suan hic gitmemis gibiyim zaten cok pismanim
NinovaLemi Merdiven altı sacma sapan yerlerde işin derecesini doğru ayarlamazlarsa tabi ki sağlıksız. Lakin yazılanlar abartı. Yengem 15 yıl olmuştur komple yaptırdı mesela. Kalp hastasıydı ameliyatını oldu 2 kere sezeryan oldu. Cildinde vs bi sikinti olmadı. Ki çevremde yıllar önce yaptıran bi dünya insan var. Bazı şeyler denk geliyor insanlar da komplo üretiyor. Bi insan lazer yaptırmasa bile meme kanseri olacak. Lazer yaptırınca ona bagliyor
Ssssraa NinovaLemi aslında burada kanser yapıyor demiyor, kanser tedavisine engel deniliyor. Bir arkadaşımız yazmış yukarıda ama bilemedim
Ahkukulivahkukuli Ssssraa 61 yasindaydi. Bununla alakali dr lazerr yaptıran kişilerin bünyesi kemoterapiye zor yanıt veriyor demisti
Dmrcnn Ssssraa yani şimdi lazer yaptırımca kanser olmuş öylemi uf asla inanmıyorm lazere gelene kadar yediğimiz hiçbirşey organik değil coğu şey kremlerimiz sa boyaları ba hepsi kanserojen madde içeriyor yani şöyle sanki herşeyimiz mükemmelmişiz gbi lazere fln mana buluyorlar ben yaptrdım 5yıl önce şimdi geri başladım
Ssssraa Dmrcnn kanser yapıyor kısmına değil de, kanser tedavisine yanıt verdirmiyor kısmına takıldım ben. Kanserli hücre hepimizde var, aslında benler bu açıdan tehlikede ve benim gittiğim merkez benlere atış yapmıyor mesela risk almamak amaçlı.
Uzaymekiii Ssssraa benlere atış yapılmamasının sebebi de kanserli hücre değil yakar o bölgeyi o yüzden. Benim bacağımın arkasında var ben etrafı kıllı diye lazer yapan kadın atış yapayım dedi yok mok demeye kalmadan tek bi atış yaptı ve akşamına orası şişti su topladı bildiğiniz yandı sonra gidip şikayet ettiğimde diğer personeller orası çok koyu bölge yakar tabi nasıl atış yapabilir diye hayıflandı. Yani kanser falan değil mevzu cilt yanıkları oluşmasın diye atış yapılmıyolar lekeli benli yerlere
Uzaymekiii Ssssraa en yakın arkadaşım lazer yaptırdıktan 3-4 sene sonra meme kanseri oldu gayet ameliyatını da oldu tedavisini de oldu. Kemoterapi döneminden sonra tüm kıllar yeniden çıkabileceği için doktoruna sormuştu tekrar gidebilir miyim lazere diye sadece ameliyat bölgesinin iyileşmesi açısından 1 sene oraya lazer değmesin (koltuk altı için) onun dışındaki bölgelere gidebilirsin demişti. Gitti de çok şükür hiçbi şey olmadı☺️ İnanmayın böyle şeylere yahut illaha kafamda soru işareti var diyorsanız hastanelerde de yapılıyor lazer gidin oralarda yaptırın.
Ssssraa Uzaymekiii aaa gerçekten mi, içime su serpildi şuan. Zaten gittiğim yer bir dr kliniği, çok teşekkür ederim yorumunuz için
Noname21 Ssssraa kılların yararı olduğu bir gerçek. Ama yararı var diye görüp gibi gezemeyiz. Günah açısından kadının kadına namahrem olan yerleri var tabiki. Ben 1 sene gittim. Kılları bitirmek zaten 100 de 100 mümkün değil. Benim heryerimde yine cikiyor. Uzun süre devam etmek lazım. Dişinde dolgu var ise sızlıyor bıyık bölgesine yaparken. Diğerleri biraz palavra. Ameliyat olamadı falan
Ssssraa Noname21 evet bunu tüm merkezler söylüyor aslında %100 bitiş sağlamadığını. Teşekkürler yorumunuz için