Arkadaşlar merhaba geçen ayın 1 inde başlayan adetim (adet döngüm 25 dir) gecikme düşünerek 3 gündür test yapıyorum ama silik hala 🙃ayın 1 ini mi baz almalıyım dr git denecek ama biraz beklemenin daha iyi olacagını düşünüyorum ama heyecanım dinmiyor sizce durum nedir lütfen bakarmısını şimdiden tşk 