esraberra Merhaba anneler bebeğim şuan 6 aylık sütümü sağıp veriyorum ama sütüm yok denilecek kadar azaldı mama veriyorum sütümü tekrar nasıl arttırabilirim bu durumu yaşayan anneler bana yardımcı olabilir mi🌺
Eessiinn esraberra Sağımı 2 saatte bir her memenizi 20-25 dk olacak şekilde yapın. İlk 15 dk memede olan süt gelir sonrasında beyne “süt üret bu süt bana yetmiyor” komutu gider ve zamanla sütünüz artar.
Neva11 esraberra malesef kanayam yaram o kadar güzel sütüm var dı ki ve bebeğim emiyordu ki mama dahi birşey alınca kusuyordu tek anne sütü ile besliyordum hem emmesi benim için iyiydi kolay uyuyor kolay gazını çıkarıyor ve zayıflıyordum da ilk çocuk ve eşim çok herşeye karısır bir ara çok gazlı dönemiydi kolik denecek kadar ve gazı olunca aç gibi davranıyordu eşimde sütün gelmiyor doymuyor bu çocuk diye önce mama verdi kavga etmemize ragmen sonra sütümü sagıp vermek zorunda kaldım çünkü evde huzur kalmamıstı ölçerek ver doydugunu anlayalım diye sagdım mecburiyetten çünkü eşimle ugrasacak gücüm kalmamıstı en iyi marka biberon kullanmama ragmen lansihon güya meme reddi yapmıyordu bebegim meme reddi yaptı ve 3 ayında tamamen bıraktı emzirme danışanından yardım aldım ne denediysem olmadı ve hala bu durum beni üzüyor 4 aylıgız şuan ve ciddi ciddi sütüm azaldı ve sagım yapmak cidden kolay degil aralar kısa ve bazen yetiştiremiyorum artırma yöntemleri denedim ama bazen iyi geldi bazen hiç gelmedigi oldu 1 haftadır sogar markasının süt artırıcı ilacını kullanıyorum şuan bir fark göremedim ama Daha belki yeni başladım diye o kadar üzülüyorum ki şimdiki aklım olsa gerekirse hergun kavga ederdim eşimle yinede emzirirdim sagıp vermezdim sütüm yetmeyecek diye çok korkuyorum hep hayalimdi 1 yaşına kadar emzirmek ama sağdıkçada süt azalıyor bence şuan 6 ay sütüm yetsin onada razıyım😞
Aslimom Merhaba, instagramda takip ettiğim bir sayfa bira mayasını öneriyor. Henüz ben de denemedim ama kullanmak istiyorum. Solgar marka bira mayası kullanan arkadaşlar yazarsa bilgimiz olur. Hep beraber sütlenelim inşallah 🙂
Badece Bende burada yerimi alayım. Ayrıca Solgar kullanıyorum çok faydasını gördüm diyemem. Bunun yanında çaylar öneriyorlar. Açıkçası fayda görenlerin tavsiylerini merak ediyorum.
esraberra Neva11 geçmiş olan olmuş ama keşke sağmasaydınız emzirseydiniz benim ki hiç almadı göğüs ucu olmadığı için dediğiniz gibi sağmak hiç kolay değil bebeğiniz büyüyünce zamanınız da olmuyor sağmak için araya zaman girince sütünde azalma oluyor 😔
Neva11 esraberra eşim evdeyken sağıyordum mecbur zaten zor bir bebek ve birde eşimle uğraşacak gücüm kalmamıstı zamanla baktım meme reddi yapıyor sagmadım vermeye çalıstıkca dahada istemedi inanın bazen aglamak istiyorum bazen sütüm oldugu halde sürekli sağmaktan göğüs ucum yumusuyor ve Makine çekim yapmıyor gid gide çıkılmaz hal aldı 2 saate bir 120 cc sagmak cidden çok zor şuan sogar kullanıyorum ama daha bir faydasını görmedim ama kısır ne zaman yesem cidden gögüsüm doluyor o yuzden haftada 1 kısır yapıyorum onu önerebilirim ve her gece gögüsüme ılık duş alıp uyuyorum ilk sagımda baya iyi geliyor öyle
Eessiinn esraberra instagramda “annebebekeğitmeni” kullanıcı isimli Gözde Ebe var ondan yardım alabilirsiniz, faydasını göreceğinize inanıyorum.