Merhaba, bebegm 71 günlük. 14 günlükken aglama nöbetleri başladı. Ayaklarını karnına dogru çekme, huzursuzluk ve aşırı ağlama. Doktor gazlı bir bebek dedi maflor dmla verdi. 14 günlükken ilk başladıgında korktugumuz için acile gittk kolik ve gazlı bebek dediler. Bir hafta maflor kullandk fayda göremedk biogaia aldık sonra doktor kontrolunde 10 gün sonra sap smlex başladım ek olrak. Gaz çıkaramıyor çok aglıyor. Sıcak su torbaları, saç kurutma makınesi, youtubeden açtıgımız süpürge sesleri… geçmek bilmiyor. 2 aylık oldugunda br akşam hiç durmadan katılarak agldı çok korktuk hiç böyle olmamıştı. Yine acile gittk. Lavman yaptılar. Bu arada kakasını 3-4 gnde bir yapıyor. Başka doktora götürdğk 8. Haftasında artık pik yaptı aglmaalar gazlar. Doktor popsunu inceledi çatlak oldugunu söyledi sanırım ıkınmadan dolayı. Krem vardı karışım olacak şekilde. Ben kak tahlılı istedim gaıtada reduktan madde 3+ çıktı. Doktorumuz laktoz intoleransı dedi relaktaz adlı damla verdi. Kan çıkmadı bu arada kakasında. Bu damlayı vereli bugun 3. Gün cocugum 3 gündğr mahvoldu. Uyanık kaldıgı dakıkalar aglıyo kıvrılıyor ellermi yumruk yapıp kendini bacaklarını çok kasıyor, gaz çıkaramıyor aglıyor. Meme almamaya başladı sancısı dan meme emmedi2-3 gndğr dogru dürüst sagıp öyle içiryorum. Doktorumuza yazdık ama henüz dönmedi. Laktoz intoleransı olsa damla iyi gelmez miydi:( tecrubeli anneler yardım.