Talhaninannesiii Kizlar saglik ocağından vegaferon diye bir kan damlasi verdiler ama kullananlarin çocuğu kabizlik ve huysuzlukdan şikayetçi kullanan anneler yardim edebilir mi gercekten öyle mi
Mom44454 Talhaninannesiii bana doktorum kullanma 6. Ayda kan sayımı yaparız ona göre kullanırsın dedi
aayysseee Talhaninannesiii biz sağlık ocağının verdiği hiçbirşeyi kullanmıyoruz iyi olmuyorlar çünkü doktorumuz ayrı yazıyor biz onları kullanıyoruz kullandığımız demir ilacının içindeki mikro enkapsülasyon teknolojisi sayesinde dışkı renginde değişiklik ishal veya kabız yapmıyor
Talhaninannesiii Mom44454 bnde endişeliyim kullansam mi kullanmasam mi diye yorumları görünce de fazla tedirgin oldum zaten huysuz bir bebek😏
Mom44454 Talhaninannesiii sen bilirsin canım ben 2 oğlum dada kan sayımları yapıldıktan sonra gerekli görülürse kullandım
Bebegimm1 Talhaninannesiii ben hiç rikse atip bebegime vermedim durduk yere gaz kabizlik cekmesin dedm ve dislerde leke yapiyor diye okumustm eczaneden kendiniz alin derm
Turuncukafa15- Talhaninannesiii bize doktorumuz önermemişdi kendisinin söyledği markayı kullandık . İsmi sidefer
Burcinmiray Talhaninannesiii ben kullanıyorum bi sorun yaşamadım. Bebekten bebeğe değişiyor. Doktoruma da sorduğumda gayet iyi bi ilaç demişti
11Hilal11 Talhaninannesiii valla bana hamileyken onun hapini verdiler 1 hafta kullandim doktor doktor gezdim yerle bir etti beni o yuzden saglik ocaginin verdigi hic bir seyi bebegimde kullanmiyorum bana dokunan ona neler yapmaz microfer ocean kullaniyorim ben gayet memnunum ne kabizlik ne huysuzluk hic bir sey yapmadı allaha şükür