37 günlük anneyim, sol göğsüm büyük sağ göğsüm küçük, emzirme açısından bi fark yok ikisindende süt geliyor ama dışarıdan fark bariz belli oluyor ki hamilelik öncesi eşittir ikiside, her gören de yorum yapıyor sol memede süt birikmiş onu emzir diye ama halbuki alakası yok sıralı veriyorum, yine de sol 2 beden büyük duruyor neredeyse, bu durumu yaşayan var mı ya, düzelir mi böyle mi kalır 😕 kafama takıyorum bu durumu diye kendime kızıyorum sonuçta sütüm geliyo önemli olan da bu, ama bir yandan da böyle kalacak diye içten içe korkmuyo değilim, ne yapmam lazım bilen yazsın lütfen 😶