Kuzeybabyy 23 derece odamız çok terleyen bir bebeğim var e bebek tulumlarıyla suyu çıkıyor sadece zıbınla öneri bekliyorum 😥
GokSuM Kuzeybabyy ergopouch. Ben almıştım bedenden dolayı iade ettim. İnce uzun bi tulum. Benim kıza bir beden büyüğü çok uzun olacaktı iade etmek zorunda kaldım. Ama çok kaliteli duruyor. Kesinlikle kullanabilmek isterdim. Sweatshirt kumaşı gibi.
pandemibebegi Eyllebr Terliyorsa sıkıntı vardır. İçine kalın giydiriyor olabilir misiniz? Benimki de emerken terliyor ama o normal
Slyshn Kuzeybabyy h&m de dolgulu body var uyku tulumu değil ama ince bir dolgusu benegi sıkmayacak cinsten bir bakın derim “dolgulu tulum pijama” diye aratın
Zehraayaz Kuzeybabyy bende lcwdan aldım içine sadece atlet giydirdim çocuk su içinde kalıyor benim kızımda çok terliyor ensesi saçları sırılsıklam olmuştu daha giydirmiyorum atlet uzun kollu zıbın bide body giydiriyorum terlemiyor
Milamoms Zehraayaz Aldığınız tog değerine ve evinizin sıcaklığına dikkat edin mesela 22 derecee ve üstü eve 2.5 tog alırsanız terletir