MyLoveBoy00 Merhaba arkadaşlar sezeryan sonrasi kanamamiz ne zaman kesildi? Benim 50 gun oldu hala devam ediyor bazen az bazen çok oluyor doktorum normal dedi ama ne zaman bitecek bu boyle? Tecrubelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🥰
Noluyoyaa MyLoveBoy00 bazen tamamen kesildiği oluyor mu yoksa hep devam ediyor mu? Ben de sezeryan oldum 24 gün oldu bazen hiç gelmiyor 2 gün falan sonra tekrar az az gelmeye başlıyor normal mi acaba ya
susiron MyLoveBoy00 sezeryan doğum yapalı 15 gün oldu kanamam kesildi bende erken kesildiğini düşünüyorum oysaki 🙄
NinovaLemi MyLoveBoy00 60 a kadar yolu var 😂 benim ki 48. Gun bitti. O güne kadar da sadece ilk 5 gün ve 30. Günden sonra kanamam olmuştu saçma bir şekilde 😂
BirAlparslanAnnesi MyLoveBoy00 gelecek ay daha iyi anlarsınız aşağı yukarı aynı tarihlerde kanamamız olursa reglidir 🌸
Gizem2312 Noluyoyaa benim bebek üç aylık olacak daha yeni kesildi. Bir iki gün kesilip geri geliyordu.
Gizem2312 Noluyoyaa bilmiyorum vallahi ben 40 ımdan sonra kontrole de gitmedim doktor çağırdı halbuki ama gidemedim işte üç ay olacak nerdeyse. Verdim ben ya ama ben çok iyi bir gösterge değilim çünkü ben normalde de zayıfım bir de bebeğim sağolsun kahvaltıyı bile zor yapıyorum aç geziyorum sürekli. Normal kiloma döndüm ben
yinehamile35 MyLoveBoy00 canım benim sadece sezaryen olduğum gün çok çok az bi kanamam oldu bir daha da olmadı 50 gün fazla değil mi ? İlk kontrole gittin mi ? 😟
Kadernur yinehamile35 aceba regl ne zman oldunuz brnim de ilk zaman az oldu 2 aylik bebegim vwr regl olmadim daha
yinehamile35 MyLoveBoy00 doktor normal dediyse içini ferah tut o zaman canım sonuçta seni takip eden odur ve herkesinki farklı oluyor demek ki