Prensannesi- Kızlar oğlumun damakları iyice şişti parmağımı gezdirince de elime batıyo ama uç yok hala kaç güne patlar sizce tahminen
BarlasMomm Prensannesi- ilk disimi. Ön disler bizim 1 hafta 10 günü bulmustu ama simdi 1. Azi sismeye basladi 2 hafta oldu daha cikmadi
Prensannesi- BarlasMomm ilk dişi canım ön alt dişi onun huysuzluğu da var inşallah bizimki de seninki gibi erken patlatır 1 haftadır böyle aslında
BarlasMomm Prensannesi- insallah ya. Bizim doktorumuz diş jeli vermisti onu kullaniyorum ben rahatlatiyor aklinizda bulunsun
Babyluna BarlasMomm bence cnm diş jel değilde tetagil ya da osanit al içeriği temiz. Jellerin içinde anestezik maddeler var cok tehlikeli
BarlasMomm Babyluna aslinda kullandigim bitkisel bazli doktorumuz verdigi icin kullandik bilmiyordum. Arastirayim tekrar cok sagolun