Kızlar meraba oğlum bir yaşında bebek arabasından düştü kemerini tam oturtmamışım her şey bir an da oldu allahtan doktora yakındım anında gösterdim kusma olursa film çektirmem gerektiğini söyledi alnında kızarıklık vardı o geçti bugün üçüncü gün ama saçlarının arasında baya şişlik oluşmuş bende yeni fark ettim dünle bugün arasında fark var şişi iniyor ama yine de yumuşak böyle dokunda nedir bu nasıl kaç güne geçer tekrar götürmelimiyim ?