Günaydın, iyi seneler herkese🌸 Doktorumuz seminer için yurtdışında olduğundan ulaşamadım kendisine. Kızım alerjik bir bebek, birkaç gündür geçmeyen hatta böyle doğum lekesi gibi duran pişiği var. Bakım ürünleri doğduğundan beri aynı, dediğim gibi alerjik olduğu için beslenme düzeninde de genel olarak büyük farklılıklar olmaz pek. Düşündüğümde sadece asitli olduğu için portakal geliyor aklıma. Daha öncekilere nazaran biraz fazla yedi sanırım. Böyle zamanlarda hametan hemen düzeltirdi hep onu kullandık bi değişiklik yok, trosyd kullandık,kantaron yağı, zeytin yağı,hindistan cevizi yağı bunları deneyip altı açık gezdirdik yine olmadı. Bir bilgisi olan var mı çok üzülüyorum ya😞