kurkmantolumadonna Evet 1 Ocak itibariyle %25 zam yemiş bulunmaktayiz son 6 ayda toplamda %45 oldu vatana millete hayırlı olsun 🙄
Patatesyanakannesii kurkmantolumadonna Allah ülkemizin sonunu hayır eylesin gerçekten ülkenin durumu durum değil kenarı bir kuruş bile atamıyoruz daha eksilere borca girip geçim yapmaya çalışıyoruz dolar düştü diye Sevindik yağlarda 5-10 lira indirim anca oldu ama dolar yarım lira bile yükseldi zaman 20 lira fark koydular yağ şuna buna Hakkımı Helal Etmiyorum buna sebep olanlara Allah hepimizin yardımcısı olsun geçen ay 450 geldi 38 derecede yakmama rağmen bakalım bu ay kaç gelecek
luluuu kurkmantolumadonna bu daha başlangıç 😂 gelsin anam %200 zam yapsınlar %25 ne ki. Bizim ülkemize herşey mustehak
kurkmantolumadonna Patatesyanakannesii aynen öyle geçen ay 510 geldi bize gündüzleri kapatıp akşamları açmama rağmen bu ay gece gündüz 50 de yaktık heralde bı 800 gelir diye tahmin ediyorum
Patatesyanakannesii kurkmantolumadonna gündüzleri kısık dereceye alın tamamen kapatmayın kaloriferleri tekrar yaktığınız zaman daha çok güç harcıyor kendini ısıtacağım diye kalorifer ben öyle yapıyorum siz iyi cesaret 50′de yakıyorsunuz Ben 40′a aldığım zaman Elim titriyor Bizi bu hale getiren insanlar utansın Allah dediğim gibi herkesin yardımcısı olsun
Winnithepooh Patatesyanakannesii hakikaten 40 olmasin 39 olsun diyorum bende 40 olunca sanki fatura 100 tl artacak direkman gbi hissediyorum evde yakıyoruz ama ceketleri hırkalar la filmlerdeki gbi kısa kollu ile gezemiyoruz 😀
halamidagakaldirmislar Valla canım bunca şeye rağmen şakşakçılar var ya . gelen zam haberlerinden daha çok bu şakşakçılara hayret ediyorum. Nasıl bir kafa yapısı?
halamidagakaldirmislar Rikaa doğru demişler ahahah asgari ücret bile vermeyebilirlerdi. Şükretmek lazım, şükür 🙏🏻 😅 artık midem bulanıyor bunlardan.
halamidagakaldirmislar Rikaa olacak olan o ama amaaan ne diyelim, aranan bulurmuş, aranıyorlar ki buluyorlar ama olan aranmayana oluyor olan bu.
Eliffmomm Asgarî ücret 4200 kusur ya artık kaşığı ile verip sapi ile çıkaracaklar işte ne bekliyoruz ki bu ülkeden dolar düştü guyaaa
Mihrimahim16 Hep CHP nın suçu bunlar by Kemal zam üstüne zam yapıyor 🤣🤣🤣🤣🤣 Böyle hükümet olmaz olsun yok olsunlar 🤬🤬🤬
halamidagakaldirmislar kurkmantolumadonna ama şimdi doğru konuşmak var, herkes buna göz yumuyor isteyerek ya da istemeyerek. Bu durumlar başka bir yerde yaşanmış olsa millet sokaklara dökülmüştü ama türkiye de işler böyle değil maalesef, silivri diye ilçemiz var sağolsun…