Kızım 3 aylık. Normalde geceleri 2.5-3 saatte kendi uyanır emziririm. Bu gece 12de bezledim emzirdim uyuttum 4e doğru uyandı emzirdim 7.15de uyandı emzirdim az önce bezine baktım ilk taktığım gibi bi damla bile ıslatmamış😣 böyle bi şey yaşayanınız oldu mu lütfen cevap verin 😔