Elifeminask Merhaba guzel anneler. Benm oglum 19 aylik ve bizim bir takim sorunlarimiz var. Mesela gezmeye goturuyorm bebek arabasinda oluyr yaklasik 10 15 dakika sonra agliyor ayaga kalkip inmek istiyor yanima atistirmalk su falan aliyorm ama onlar onu ikna etmeye yetmiyor. Parka gidiyoruz orda diyelm ki istedgi birsey olmadi 40 45 dakika agliyor susmadan. Asiri sinirli. Disari cikmak bizim icin zulüm resmen esimde bende korka korka gdiyorz. Giden çiftlere imreniyoruz. Bir avm ye gitsek mama sandalyesinde sakin duran bebeklere gipta ediyorz biz bebegmzle bas edemiyorz. Ev icindede aglak. Çığlığı agıdı hic bitmiyor. Sesini komsular bile duyuyor ve herks ağlak oldgunu bliyor. Her gün sabah 5 de uyaniyor saati asla şaşmaz ve öglr uykusu yatmiyor 30 dk kestirip kalkiyor buda sinir yapar diye düsünüyorm. Bir pedegoga götürmk istiyor. Ama her zmana götürecek maddiyatim da yok. Bir defa en azndan gotürmek istiyorum içimizde giden var mi acaba
ezgidemir Elifeminask benim oğlumda 17 aylık olacak anlattıklarını yaşıyorum bende . Sabit asla kalmak istemiyor doğduğundan beri değişik huyları var. Bebek arabasındada durmaz üç dk en fazla mama sandalyesi felan asla. Çok hareketli uykuları düzensiz bizimkinin gün içindede çok huysuz . Bizde eşimle biyere gidemiyoruz perişan olup dönüyoruz uykuda yok bebek arabasında uykusu gelince uyuyan çocuklara baka kalıyorum 😀 benimki çığlık cığlığa. İstemediğ olunca kendini geri atıyor . Tek gittiğim yer annem bazende teyzem. Market bile bizim için lüks oldu
egelsenkonuss Elifeminask canım bı tanidigim 18 aylıkken götürmüştü aynı bu şikayetlerden dolayı. Pedagog onune sadece 1 tane oyuncak köyün demişti ne kadar ağlarsa ağlasın değiştirerek oynatın diye. Bı de etkinlik falan yapıyor musunuz?
Mervemerveesk Elifeminask biz gittik geçen ay, ufak tefek sorularımız vardı. İyi ki de gitmişiz, oldukça yol gösterici oldu. Siz de en azından bir seferlik de olsa gidin derim. Belli ki çok zorlanıyorsunuz, eminim çok büyük bir fayda görürsünüz
Elifeminask ezgidemir evde is falan yapmak o kdar zor ki agliyor arkamda pjamami indiryor gel diyr çekiştiriyor
Deletedmom_64 ezgidemir benimkiler 1 yaşında ama aynısını yapıyorlar ne bebek arenasında duruyorlar ne mama sandalyesinde ama ben kisitladigimiz için bunu yaptıklarını biliyorum gün içerinde de istediğini elde etmek için ağlarlar istedikleri olana kadar
ezgidemir Elifeminask aynı aynı benim oğlumda öyle . Sabit asla kalmıyor kucak ister gelir beş saniye durmaz geri iner. Gözümden bir saniye ayıramıyorum hep biyerlere cıkıp inmek istiyor . Zor güç yapıyorum bi kap yemeği. Ama oğlumla sokağa çıktığım sayılıdır krizle ağlar durmaz arabada bile . Yanıma oyalicak şeyler alsam bile
Elifeminask egelsenkonuss canm ben tek bakiyorm. Etkinlk yapmaya calsyrm evet. Legolar oyuncaklr filan hep var evimzde ama is yapmakta zorndaym yemk yada temzlik o zmanlar bsey yapamiyrz. Bide yalan soylemis olmayayim tv de izletyorz sakinlessin istyor o aglama krizlerini yönetemiyorz
Asuyar Elifeminask canım bebegınle kalıteli vakıt gecırıyormusun. 0_2 yaş güvenli bağlanma dönemi bunu guzel yaşaman gerek.çocuk sana doymazsa corba karıstırıcak bakır bulamazsın. Aklı sende kalır uyumaz bile belki. Pedagoga gıtmene gerek yok guzel bakır gecır. 0_2 yaş guvenli baglanmayı guzel gecırırsen 2_4 yaş güvenli ayrılma dönemi baslar. Şuan cok normal bunları yapması. Yeri geliyor masamı toplamıyorum ben cocukla oynuyorum. Babasıda ilgılensın. Çocuk size doysun özetle. Bor saat oynadım tamam demekle olmuyor inan.