Altaycenk Kızlar bebegim çok gazlıydı antikolik biberon kulandım şuan 6 aylık oldu biberon degiştirdik +6 chicconukun aldık ve 6-12 mamasında degiltirdik oglum biraz fazla kusmaya başladı , mamadan dolayımı yoksan biberon hızlı akıttıgı ıçın olabilir mi?