MyLoveBoy00 gaz problemimizde tek işe yarayan şuruptu kolik bebeğimde. Ondan öncesinde neler neleer dememiştim 210 liraya mommy bliss almıştım o kadar para vermiştim hiç bi işe yaramamıştı daha niceleri tabi ki.. damlalar pek işe yaramıyo hangi markanın olursa olsun şurup daha etkili şurubuda vermesi biraz sıkıntı hele ki bebiş küçükse içirirken çok zorlanıyodum ama zar zor veriyodum bi tek o rahatlattığı için pıtır pıtır çıkıyodu gazlar her şurup her çocukta işe yaramaz ama bide böyle bi şey var o yüzden nurse harveysı deneyimleyerek buldum bi kaç damladan ve şuruptan sonra..